Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.

Rozumím

Zavoláme Vám
Jméno
Neplatný vstup

Nezávazná konzultace
Neplatný vstup

Antispam*
AntispamNeplatný vstup

Online marketing je prostředek pro propagaci nabízených produktů a služeb s cílem navýšení prodejů a povědomí o značce prostřednictvím vyhledávacích a sociálních sítí.

Online reklama představuje efektivní nástroj pro získávání nových zákazníků i udržení těch stávajících. Průběžné vyhodnocování efektivity kampaní ušetří finanční investici a zvýší celkovou úspěšnost reklamy.

Ať už jste ostřílení správci online kampaní, nebo se na poli e-marketingu teprve rozkoukáváte,
jste na správném místě.

 

Jsem nováčeka chci zvýšit své ziskyJiž mám kampaněale chci lepší výsledkyOvládám online marketingale chci ušetřit svůj čas

SEO - Optimalizace pro vyhledavače

Zamyslete se nad Vaší poslední návštěvou vyhledavače Google nebo Seznam, kdy jste hledali nějaký produkt nebo službu.

  • Upínal se Váš zrak na horní polovinu první stránky?
  • Zaměřili jste se na výsledky na prvních pozicích?
  • A dostali jste se na druhou stránku nebo jste si vybrali již na té první?

Podobně hledají na internetu denně tisíce lidí, kteří by mohli být Vaši potenciální zákazníci. Těmto výsledkům se říká přirozené výsledky vyhledávání a Vy za ně neplatíte, ovšem dostat se na první pozice ve vyhledávačích není jen tak a jedná se o nikdy nekončící běh na dlouho trať. Do detailů SEO se zde nechceme pouštět, ale ve stručnosti je nutno zajistit optimalizaci Vašich webových stránek do největších detailů, jako jsou správné názvy, relevantní obsah, správně zvolená klíčová slova, průběžná tvorba množství zpětných odkazů, pravidelná správa webu a tak bychom mohli pokračovat...

Také jste si ale nejspíš všimli, že ty nejpřednější pozice zaujímají výsledky, které se nepatrně liší od ostatních. A to je dobrá zpráva - jedná se o placenou reklamu, která je dostupná i pro Vás a my Vám řekneme proč.

PPC - Plaťte jen za reklamu, o kterou mají lidé zájem

Jak již bylo zmíněno výše, místa s vysokou koncentrací lidí jsou příhodná pro nejrůznější propagaci čehokoliv. A sociální a vyhledávací sítě jsou pro to jako stvořené. Patří mezi ně Facebook, Youtube, Instagram, Google.cz i Seznam.cz.

Reklamy PPC („pay per click“ – „platba za proklik“) jsou výhodné hned v několika ohledech:

  • Abyste se zobrazovali na prvních pozicích vyhledávačů, cestou PPC tak trochu „obejdete“ zdlouhavý proces SEO
  • Vaše reklama běží neustále a Vy jste na očích všem potenciálním zákazníkům
  • Platíte pouze tehdy, když o Vaše služby či produkt někdo projeví zájem
  • Výdaje na reklamu a zisky z reklamy máte skvěle pod kontrolou
  • Reklama se zobrazuje pouze lidem, kteří o ni mají zájem
  • Reklamu můžete kdykoliv změnit, pozastavit nebo zrušit

Je nutno zmínit, že výše uvedené body jsou nespornými klady PPC, nicméně je dobré na SEO pracovat, protože i optimalizace stránek s relevantním obsahem má vliv na výsledky placené PPC reklamy. S kvalitními webovými stránkami můžete propagovat své služby nebo produkty na předních pozicích za nižší cenu než Vaše konkurence.

Nakonec si položte otázku: Už se Vám někdy stalo, že jste hledali na internetu konkrétní typ bot nebo oblečení a po pár dnech na Vás stejný produkt vyskočil na Facebooku nebo na jiných webových stránkách? Nejspíš Vám dochází, kam tím míříme. A ne, není to náhoda. Jedná se o tzv. remarketing, neboli zpětný marketing, a i to je PPC reklama, která potenciálnímu zákazníkovi připomíná, že si chtěl vlastně tento produkt koupit a neměl by na to zapomenout.

Máte zájem o více informací?

Napište nám o vypracování cenové nabídky

Poptat

nebo nás můžete kontaktovat na bezplatné lince 800 171 298